.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جلسه شوراي اداري نوشهر با حضور وزیر اطلاعات


حجت الاسلام " غلامحسين محسني اژه اي " روز چهارشنبه درجلسه شوراي اداري شهرستان نوشهر افزود : اگر براي خدا دور ميز نشستيم و براي رفع مشکلات تدبير، همدلي و از خرد جمعي و عقل خودمان استفاده و از فرامين الهي و ولي امر در خدمت به مردم و کشور پيروي کرديم، موفق مي شويم.
وي اظهار داشت : اگر به جاي همدلي ، کينه ، بدخواهي ، سوء ذهن و تخريب همديگر جايگزين شد ، قطعا دشمن سودش را مي برد.
وزير اطلاعات ادامه داد : سرويس هاي خارجي به دنبال اين هستند که ضعف حکومت و مسوولان را پيدا کنند واز آن طريق، وارد بشوندو اهدافشان را دنبال کنند.
حجت الاسلام محسني اژه اي با اشاره به تبليغات انتخابات در ايران تصريح کرد : اخيرا سرويس هاي غربي مساله انتخابات را محور خودشان قرار دادند که بدانند بين چه کساني و چه قوايي اختلاف است که بايد مراقب بود.
وي بيان داشت : اگر سعادت و امنيت مي خواهيم اجازه ندهيم اختلاف پيش آيد و همه بايد همدلي و همکاري کنيم.
وي خاطرنشان کرد : بايد بدانيم شاخص اصلي ما در حرکت بعد از انقلاب ولايت فقيه بوده است ، اگر مي خواهيم منحرف نشويم و به مقصد برسيم اين شاخص را نبايد رها کرده و غافل باشيم.
وزير اطلاعات اضافه کرد : دولت نهم و همه دولت هاي قبلي بدون ترديد هر کدام در مقطع خود تلاش هاي فراواني براي سربلندي و عزت ايران اسلامي به عمل آوردند و توفيقات و ناکامي هايي داشتند و دولت نهم هم از اين امر مستثني نيست.
حجت الاسلام محسني اژه اي ادامه داد : در سه سال اخير ، مقام معظم رهبري بارها از دولت نهم تمجيد کرده است ولي باز هم هجمه هاي فراواني به اين دولت مي شود.
وي خاطرنشان کرد : چون گفتمان امروز گفتمان انقلاب و ارزشهاي انقلاب است و روح روح کاخ نشيني نيست ، رهبري از اين دولت حمايت مي کند.
حجت الاسلام محسني اژه اي همچنين امروز در کارگروه هاي تخصيصي بررسي عملکرد طرحهاي مصوب دور اول سفر استاني دولت در اين شهرستان شرکت و از برخي از پروژه ها نيز بازديد کرد.
به گزارش ايرنا ، " سيد هاشم فاطمي " فرماندار نوشهر ، بارزترين خدمت دولت نهم را سفرهاي استاني اعلام کرد.
وي وجود بندر ، فرودگاه ، دانشگاه دريايي را از جمله ظرفيت هاي اين شهرستان اعلام کرد و افزود : مناطق حفاظت شده البرز مرکزي معضلي است که مانع توسعه و پيشرفت اين شهرستان شده است که در واقع بايد در تعريف آن تجديد نظر شود.
به گفته او از 31 پروژه مصوب دور اول سفر استاني هيات دولت به اين شهرستان تاکنون 60 درصد آنها پيشرفت فيزيکي داشته است.
" انوشيروان محسني " نماينده مردم نوشهر و چالوس درمجلس شوراي اسلامي گفت: براي جلوگيري از حوادث احتمالي ايجاد پنج پل زيرگذر در محور نوشهر و رويان ضروري است.
وي افزود : لزوم تامين پروژه هاي مصوب دور اول و تصويب طرحهاي پيشنهادي اعلام شده از سوي هيات دولت بسيار ضروري است.
رييس جمهوري و اعضاي هيات دولت در چهل و ششمين سفر استاني ، روزهاي چهارشنبه و پنچشنبه مهمان مردم ولايتمدار استان مازندران است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.623 seconds.